loading...
بتا دانلود
pezhman بازدید : 12 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

از مرورگرهای صفحات وب كه توجه كاربران زیادی را به خود جلب نموده است. این برنامه قادر است كه علاوه بر محیط Default خود، با اتصال به شبكه اینترنت محیط‌ های زیباتری را به كاربران ارائه نماید. همچنین دارای ابزار قدرتمندی بوده كه در تسهیل كنترل سایت‌‌ها نقش بسزایی دارد و صفحاتی كه بر پایه برنامه‌‌های Java می‌‌باشند را به آسانی بارگذاری می‌‌نماید. این مرورگر دارای مزیت‌‌های ویژﮤ دیگری از جمله اجرا شدن و مدیریت انواع كدهای جاوا موجود در صفحات وب، استفاده از میان‌برهای كلیدی با استفاده از كیبورد، اتصال به FTP و مدیریت آن به صورت لیست شده، چک كردن و كنترل Spell‌ها، سرعت بالا در بارگذاری صفحات با استفاده از تكنولوژی Apple، مدیریت كامل بر روی Cookie‌ها، مدیریت فونت‌ها در درون صفحات وب برای كاربران غیر‌انگلیسی و برخورداری از مدیریت و تنظیمات Proxy می‌باشد. ذخیره نمودن اطلاعات وارد شده برای استفاده مجدد، Password Manager برای محافظت از كلمه‌‌های عبور استفاده شده با امنیت و سازمان‌‌دهی بالا، بارگذاری و همگام بودن تمامی سایت‌‌ها‌، داشتن Security بالا در بارگذاری صفحات و... از مزایای آن می‌باشد

pezhman بازدید : 15 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

مرورگر پیش فرض ویندوز با وجود تمام مشکلات و ضعف‌های خود نسبت به سایر مرورگر‌ها هنوز هم پر‌کاربرترین نرم‌افزار برای مشاهده وب سایت‌ها می‌باشد. مایکروسافت در نسخه جدید این مرورگر تمام تلاش خود را به خرج داده تا ایراد‌های موجود در نسخه‌های پیشین را برطرف نماید. سرعت این نسخه به طور قابل ملاحظه‌ای بهبود یافته و رابط کاربری آن بسیار ساده‌تر شده است. یکی از تغییرات غیر معقولی که مایکروسافت در این نسخه ایجاد نموده یکسان‌سازی قسمت جستجو و منوی آدرس بوده بدین معنی که شما در محلی که آدرس را یادداشت می‌نمایید در همان قسمت نیز می‌توانید به جستجو فایل‌ها بپردازید. البته اگر گشتی در اینترنت بزنید متوجه بازخورد بسیار منفی این مورد توسط کاربران خواهید شد. از جمله ویژگی‌های نسخه جدید مرورگر IE می‌توان به پشتیبانی کامل از CSS3 و HTML5، امنیت بالاتر نسبت به نسخه‌های قبل، استفاده از موتور جدید JavaScript برای پردازش، سرعت بسیار بالاتر در پردازش و نمایش صفحات گرافیکی و چند رسانه‌ای، پشتیبانی کامل از Silverlight 4 به منظور نمایش بهتر فایل‌های چند رسانه‌ای و عدم استفاده زیاد از منابع سخت‌افزاری اشاره کرد. کاربران گرامی دقت نمایید این نسخه از مرورگر تنها قابل نصب و استفاده در ویندوز‌های Vista و Seven بوده و شرکت مایکروسافت، Internet Explorer 9 را برای ویندوز XP ارائه نکرده است. پیشنهاد ما به کاربران Windows XP استفاده از مرورگر قدرتمند Mozilla Firefox است.

pezhman بازدید : 15 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

 

این مرورگر با سرعتی بالا صفحات اینترنتی را برای شما بار‌گذاری می‌كند و اساس كار آن به این صورت است كه اول متن سایت بارگذاری شده و سپس به‌تدریج عكس‌ها بارگذاری می‌شوند، به علاوه اینكه عكس‌ها اول به صورت كامل با كیفیت كم نمایان شده و رفته رفته بر كیفیت آنها افزوده می‌شود. Opera تمام محدودیت‌ها همچون جلوگیری از كلیک راست، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و... را از پیش پای شما بر‌می‌دارد و شما را قادر می‌سازد با دستی كاملاً باز به جستجو در وب بپردازید. علاوه‌ بر این مرورگر وب Opera امكاناتی همچون دریافت E-mail، Chat و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می‌سازد. این مرورگر با اضافه كردن قابلیت‌هایی همچون Speed Dial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان یكی از محبوب‌ترین مرورگرها در میان كاربران خاص خود می‌‌باشد. قابلیت Quick Find برای سریع‌تر پیدا كردن صفحات وب بازدید شده، استفاده كم از منابع سیستم، مشاهده پیش نمایش صفحات با نگهداشتن ماوس بر روی Tabها، امكان استفاده از وب‌سایت Opera برای بالا بردن امنیت و جلوگیری از Spyware، پیشگیری هوشمند از Pop-up، پوسته‌های متفاوت و زیبا از ویژگی‌های بارز این مرورگر می‌باشد.

pezhman بازدید : 17 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

 

این برنامه محصولی از Mozilla مرورگری امن، قدرتمند، با امكانات فراوان و سرعتی بالا است که بخاطر كیفیت و كارایی بالایش آنرا هم‌ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آن‌ها در بعضی امكانات می‌شناسند. توانایی باز نمودن تمامی پنجره‌ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره و جلوگیری از باز‌شدن پنجره‌های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی‌های این مرورگر می‌باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware‌ها و جاسوس‌ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم‌افزار است. این مرورگر كه مجهز به موتور قدرتمند جستجوی درونی می‌باشد و از سرعت بالا در دانلود فایل‌ها از اینترنت سود می‌برد می‌تواند فایل‌های دانلود شده را دسته‌بندی نموده و در پوشه‌ای خاص ذخیره نماید. محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar‌ها، كار با فونت‌های مختلف، بزرگ و كوچک كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. قابلیت نصب پلاگین‌های مختلف برای عملكرد بهتر، محافظت از پسوردها و رمز‌های عبور خصوصی و امنیتی، سرعت بالا در بارگذاری صفحات، زیبایی در طراحی و برخورداری از پوسته‌‌های مختلف از جمله امكانات این مرورگر كد باز می‌باشد.

pezhman بازدید : 7 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

یک مرورگر بسیار زیبا كه Open Source بوده و توسط شركت قدرتمند Google توسعه یافته است. نام این برنامه از ظاهر كروم شكل آن و همچنین اسم پروژﮤ آن كه توسط گوگل تشكیل یافته با نام Chromium شناخته می‌شود. نسخه ارائه شده برای سیستم‌عامل ویندوز از ۴۳ زبان پشتیبانی می‌نماید. سرعت بالا در بارگذاری صفحات، قابلیت Tabbed Browsing، جلوگیری از باز‌شدن صفحات تبلیغاتی بی‌مورد (Popup Blocker)، زیبایی در طراحی و دارا بودن پوسته‌های مختلف، امنیت بالا در محیط نا‌امن اینترنت، محافظت از پسوردها و رمز‌های عبور خصوصی و امنیتی و پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7 از قابلیت‌‌های این مرورگر است.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین خواننده داخلی ایران از نظر شما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 91
  • بازدید کلی : 1,460