loading...
بتا دانلود
pezhman بازدید : 13 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.


pezhman بازدید : 7 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

Gom Player نرم افزاری رایگان محصول شرکتی کره ای به نام Gretech می باشد که باتوجه به سابقه و قابلیت هایش توانسته است کاربران زیادی را به خود جلب نماید. این نرم افزار پخش کننده فایل های مالتی مدیا و مخصوصاً فایل های ویدیویی به راحتی و بدون دردسر و استفاده بیش از حد منابع سیستمی ، فایل های مالتی مدیا ویدیویی نظیر flv,mp4, mov, mpg, ts, avi, divx, asx, wmv, m4v, dat, ifo, vob, 3gp/3gp2, rm/rmvb, mkv, ogm را نمایش خواهد داد. همچنین میتواند فایل های صوتی نظیر mp3, .m4a, .aac, .ogg را نیز پخش کند. یکی از مهمترین گزینه های مهم کاربران ایرانی جهت نرم افزار پلیر ویدیویی،پشتیبانی از زیرنویس فارسی است که این نرم افزار با پشتیبانی از فرمت های زیرنویسی نظیر .smi, .srt, .rt, .sub (with IDX) این امکان را به خوبی فراهم آورده است. یکی دیگر از قابلیت های جالب نرم افزار زمانی مشخص می شود که فرمت و کدک خاصی از نرم افزار قابل پخش نیست. در این زمان نرم افزار به کاربر کمک می نماید تا کدک مورد نظر را یافته و با نصب آن نسبت به پخش آن ویدیو اقدام کند. قابلیت های دیگری نظیر عکس گرفتن از صحنه فیلم ها،ضبط صدای فیلم و ذخیره سازی جداگانه آن،افکت های ویدیویی،کنترل سرعت پخش ویدیو و قابلیت تغییر ظاهر و پوسته نرم افزار از دیگر امکانات این پلیر رایگان و قدرتمند می باشد.


pezhman بازدید : 9 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

Flash Player Pro نرم افزاری کامل در زمینه فایل های فلش (swf) می باشد. این نرم افزار ضمن توانایی در پخش فایل های فلش ، قابلیت های لازم جهت مدیریت،تبدیل فرمت، کپچر گرفتن(عکس گرفتن)،دانلود ویدیو و فایل های فلش از اینترنت را دارا می باشد. همچنین توانایی ساخت اسکرین سیورهای فلش نیز در نرم افزار وجود دارد. تمامی این قابلیت ها به کاربر کمک می نماید تا در محیط گرافیکی و ساده نرم افزار نیازهای خود را در زمینه فایل های فلش حل شده ببیند. همانطور که میدانید برخی از فایل های فلش توسط نرم افزارهای معمولی قابل بازگشایی نیستند، در این مواقع میتوانید از نرم افزار Flash Player Pro استفاده نمایید. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید فایل های فلش swf را به exe یا برعکس تبدیل فرمت نمایید. دانلود ویدیو و فایل های فلش از اینترنت نیز مسلماً یکی از بهترین قابلیت های نرم افزار محسوب میگردد،چرا که کمتر نرم افزاری توانایی دانلود فایل های فلش را داراست. لازم به ذکر است توسط این نرم افزار میتوانید بازی های فلش را در ویندوز خود اجرا و انجام دهید. قابلیت فول اسکرین نمایش دادن فایل های فلش نیز در نرم افزار موجود است.


pezhman بازدید : 12 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

Any Video Converter Ultimate نسخه ای از نرم افزار معروف Any Video Converter می باشد که در کنار مبدل قدرتمند فایل های ویدیویی و فیلم های HD با پشتیبانی از تعداد زیادی فایل ویدیویی امکانات فراوان دیگری نیز دارد.  میتواند لوح های فشرده دی وی دی که حاوی فیلم هستند را نیز ریپ و برروی هارد دیسک شما با فرمت های ویدیویی معمول کپی کند. همچنین این نرم افزار فوق العاده میتواند دی وی دی های ویدیوی رایت کند. یعنی توانایی رایت فایل های ویدیویی و فیلم را به صورت دی وی دی ویدیویی را دارد و دی وی دی های رایت شده توسط این نرم افزار امکان نمایش در دستگاه های پخش را داراست. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی می باشد. این نرم افزار میتواند فایل های ویدویی را برش دهد و قسمت های مورد نظر کاربر را حذف نماید و همچنین میتواند فایل های ویدیوی را به هم متصل و جدا کند. همچنین امکان Crop کردن یعنی برداشت قسمت های مورد نظر ویدیو نیز امکان پذیر هست. در کنار این قابلیت های اصلی توانایی اضافه کردن افکت های جزئی نیز در این نرم افزار تعبیه شده است. توانایی مهم دیگر نرم افزار ضبط و دانلود ویدیوهای آنلاین در حال پخش می باشد. ضمن اینکه نرم افزار میتواند از سایت یوتیوب ویدیوها را مستقیم دانلود و تبدیل کند. امکانات لازم جهت ضبط ویدیوهای آنلاین در حال پخش با کیفیت عالی نیز وجود دارد. همچنین این نرم افزار میتواند از صفحه نمایش فیلم تهیه نماید.

 

برای امکانات جزئی تر ادامه مطلب را مطالعه کنید…

pezhman بازدید : 8 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید.نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 درصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.



از ویژگی های نسخه جدید میتوان به نکات زیر اشاره کرد : 

-  پشتیبانی از فرمت های 3D
-  پشتیبانی از 10bit H.264
-  پشتیبانی از Intel Widi
-  کدک ویدئویی DV5P
-  اضافه کردن عملکرد Album Art 
-  نمایش عکس در حین اجرای فایل صوتی MP3، FLAC و WMA
-  دید بهتر در حالت Desktop Mode در ویندوز 7
-  رفع مشکل رد شدن از فایل های MKV
-  و ...

pezhman بازدید : 15 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

||دانلود سریال دیدنی Arrow محصول سال 2013 آمریکا||

||فصل اول - آپدیت تا قسمت 23 - پایان فصل اول||

خلاصه داستان : بعد از درهم شکستن کشتی ، جوان عیاش و دخترباز و ثروتمند الیور کوئین گم میشه و همه فکر میکنن که مرده اما پس از ۵ سال تو یه جزیز خیلی دور در اقیانوس پیدا میشه و وقتی برمیگرده خونه ، مادرش مویرا و خواهر دوس داشتنیش ثیا و بهترین دوستش تامی بهش خوش آمد میگن ولی حس میکنن که الیور با اون زندگی مصیبت بار تو جزیره عوض شده ، وقتی که الیور سعی داره حقیقتُ در مورد مردی که بهش تبدیل شده پنهان کنه به شدت سعی میکنه کارائیُ که قبلا و وقتی که جوون بود انجام داده جبران کنه ،‌ خصوصا آشتی با دوست دختر سابقش لورل لنس ، همانطور که سعی داره با کسائی که قبلا بهشون نزدیک بود دوباره ارتباط برقرار کنه مخفیانه داره رو شخصیت Arrow ـش کار میکنه که از حق خونواده ش بتونه دفاع کنه ،‌ با مشکلاتی که تو جامعه هست بجنگه و استارلینگ سیتی ــو به شکوه سابقش برگردونه …

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین خواننده داخلی ایران از نظر شما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 81
  • بازدید کلی : 1,450